DISKUSE
Instalačky LN (1)
01.07.2021 10:17

Action pane 
21.05.2021 07:54

Sametime (8)
23.04.2021 09:41

Agent který je spuštený čtenářem by měl modifikova... (3)
16.04.2021 16:07

LCConnection - Oracle (2)
08.04.2021 11:16

RTF Scrollbar (2)
21.01.2021 23:27

Export textu do hlavičky MS Word dokumentu pomocí ... (2)
21.01.2021 18:48

Nemá created (2)
09.01.2021 08:46


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Události a akce


MartinVerze 7 se blíží ...


12.04.2004
17:37:43

ID: 532.0

link1
Emil Čelustka Re: Verze 7 se blíží ...


07.05.2004
09:58:33

ID: 532.1


Jak ti funguje beta?
Honza Černý Jako beta....
Správce IS

07.05.2004
10:08:23

ID: 532.2


Administrátor padá..... Designer dlouho občas "přemýšlí" a nebo se zavře bez jakékoli příčiny, server jedeee :-)))

Mám to na W XP
Emil Čelustka Re: Verze 7 se blíží ...


07.05.2004
10:17:45

ID: 532.3


A nějaký pokus s DB2? To asi všechny zajímá nejvíc ...
Honza Černý Tak daleko jsem se ještě nedostal :-)))
Správce IS

07.05.2004
10:57:44

ID: 532.4


Budu stahovat začátkem týdne...
Martin DB2


07.05.2004
13:11:51

ID: 532.5


To já DB2 nainstaloval, ale zatím neměl čas rozfungovat dohromady. Ale v designerovi jsem koukal na úžasnou věc - Shared Columns, tak snad už konečně i ty pohledy půjdou trochu lépe dělat.
vlho jak bude ta DB2 licencovana?
admin

07.05.2004
16:55:54

ID: 532.6


slychavam o teto novince v Domino 7, tj. ted to podam laicky: Domino nad DB2 a napada mne otazka kolem licencovani:
- zrejme asi bude DB2 v cene Domina, nebo ne?
- bude ta DB2 nejak orezana pro chod Domina nebo bude na ni mozne pustit jeste neco jineho?
Martin Licence DB2


10.05.2004
10:20:00

ID: 532.7


Co jsem se dočetl (kdybych jenom věděl kde), tak by ta DB2 měla být omezena na Domino (samozřejmě pouze licenčně) - to znamená že žádné přímé přístupy do DB.
Snaker Tak už je to tady?
31.08.2005
18:08:59

ID: 532.8


Podle aktualizovaného obsahu (všude už jsou R7) na lotus.com a novinky ze včerejška, předpokládám že LN R7 jsou uvedeny na trh. Je to tak?
VZ Z webu IBM ...
31.08.2005
19:01:17

ID: 532.9


... lze vyčíst, že se v půlce září chystá slavnostní uvedení sedmičky na český trh.
Námět na anketu: tipněte si, kolikrát nová verze spadne během předvádění na tomto ceremoniálu.
Mike :(
01.09.2005
08:29:06

ID: 532.10


Jenom skoda, ze o takhle zasadni veci je zminka jenom v diskusi. Uz vcera rano jsem cekal alespon nejakou "bleskovku" na dva radky na hlavni strance ... :((
Rene Dost informací k dotazům výše je na
Lotus

01.09.2005
09:10:40

ID: 532.11


www.petrkunc.net/lotus
Aleš Lichtenberg Rene
01.09.2005
13:09:41

ID: 532.12


... a proc to neni na ibm.cz? Neni to skoda?
Martin To: VZ


05.09.2005
11:08:00

ID: 532.13


Doufám že ani jednou, chci to předvádět na živo :-) Mimochodem co považujete za ty nejzajímavější věci na R7?
bug-buck 2Martin
05.09.2005
17:38:58

ID: 532.14


Jednoznacne WS! DB2 je taky pekna, ale na tu si budeme jeste muset tak pul roku pockat, nez bude oficialne. :(
Martin To Aleš


06.09.2005
13:54:54

ID: 532.15


Musím se Reného zastat, na IBM stránkách to je, akorát předtím člověk musí projít jednodenním školením jak tam hledat :-) Takže na www.ibm.cz, vpravo dole - Události a akce a tam to je, včetně ageendy a registrace :-)
VZ To: Martin - o voze a koze?
06.09.2005
14:36:55

ID: 532.16


Aleš se ptal Reného, proč nejsou na webu IBM informace o licencování a provozu LN na DB2. René předtím uvedl odkaz na relevantní informace na soukromém serveru jeho bývalého(?) kolegy.
S přístupem na "Události a akce" na webu IBM to asi nemá nic společného. Reného se zastávat nemusíte, na otázku "Proč nejsou na webu IBM určité informace?" přece existuje typická (léty prověřená) odpověď: "Na to se musíte zeptat marketingového oddělení IBM." Zřejmě to platí i nadále - vypadá to, že IBM prostě neumí odstranit své dlouhodobě kritizované chyby.
Aleš Lichtenberg To Martin
06.09.2005
14:55:27

ID: 532.17


Ja tedy myslel neco jineho, resp. co popisuje VZ. Ja vim, ze to neni problem Reneho, ale .... To bylo jenom takove rejpnuti, vzdyt vime, jak to je.
Rene Děkuji, náčelníku, že ses mě zastal ...
Lotus

06.09.2005
20:28:53

ID: 532.18


Já to tady nemůžu/nechci komentovat, ale potkáme se na partnerské akci k R7 a odpovím osobně.

Pro ty, co nedočtou Newsletter Honzy Loudy až do konce :-) přikládám

3.10. R7 - Pro obchodníky
6.10. R7 - pro technology a speciality

Rene

PS: Nicméně navrhuji dekorovat Petra Kunce titulem "Nejlepšího Lotus bloggera v ČR pro rok 2005". Souhlasíte? ;-)
Martin Největší slibotechna v ČR pro rok 2005
06.09.2005
20:45:48

ID: 532.19


René, vzhledem k tvému návrhu na titul bloggera navrhuji udělení i výše uvedeného titulu tvé maličkosti. To bylo při nástupu do IBM slibů, co všechno pro Lotus produkty a propagaci uděláš a kdepak ty sliby jsou??? Kde nic - tu nic...
Michal P 2Martin
07.09.2005
09:34:39

ID: 532.20


Jakou máte představu, co by měl René udělat ?? Myslím že problém je tady spíš s trhem, než že by byly lotus produkty neznámé ??
Rene I negativní reklama je reklama ...
Lotus

07.09.2005
10:17:24

ID: 532.21


Martine, takovýhle diskuse většinou nikam nevedou, ale přeci jen: mohl bys nějaký můj nedodržený slib uvést?

Třeba se ještě můžu polepšit ... ;-)

Rene
Emil Čelustka RE: 2Martin


07.09.2005
10:56:40

ID: 532.22


nemyslím si, že by tady byl problém s trhem, ale je tu reálný problém s tím, že obecně jsou produkty Lotus prakticky neznámé a že IBM nedělá na poli marketingu a propagace prakticky _nic_.

za letošní rok jsem neviděl jediný inzerát propagující sw produkty Lotus, zato jsem viděl desítky těch od Microsoftu. z odborných časopisů se produktům Lotus systematicky nevěnuje žádný, občasné výstřely článků do tmy se nedají počítat. český web IBM o produktech Lotus neexistuje, jediný webzin a diskuzní fórum právě čtete. literatura v českém jazyce prakticky neexistuje, k R6 vyšla všehovšudy jediná knížka.

mám pokračovat?
Rene Jediný Webzine ...
Lotus

07.09.2005
11:04:21

ID: 532.23


No, Emile, nepřeháněj.

...poslední novinka tady je z 9.KVĚTNA, tak nevím ... jediný co zatím funguje jsou občasné dotazy na které někdy někdo odpoví. A občas se tu dlouze diskutuje o ničem.

Takže Petr Kunc je jediný funkční web, kde se dá najít aktuální seriózní informace.

Pravdu máš s propagací, ta by měla být lepší. Nic víc tady k tomu nemůžu říci. Nejsem tisková mluvčí.
Michal P 2Emil
07.09.2005
11:04:47

ID: 532.24


Jenže to mi přijde prostě trhem, tam kde je 95% mrkvosoft, tak se moc nedá čekat, že bude pět knížek o LN v češtině a dva pravidelné magazíny :-( . S reklamou je to bohužel uplně stejné. Expanze produktů typu LN si myslím je bohužel celkem ukončená, a nových zákazníků asi v čr už moc nebude. Všetšínou jsou to dceřiné společnosti zahraničního vlastníka, který si lotusy přinesl sebou.
Emil Čelustka RE: I negativní reklama je reklama....


07.09.2005
11:05:26

ID: 532.25


René, já bych ti několik slibů připomenout mohl - ale myslím si, že to nikam nepovede. Ale pokud bys přecijen trpěl naprostou ztrátou paměti, link na článeček je link1
Emil Čelustka RE: Jediný Webzine ...


07.09.2005
11:14:28

ID: 532.26


Rendo, ono se od té doby něco událo? IBM nevydala o produktech Lotus Notes/Domino ani jedninou tiskovou zprávu v českém jazyce, neposlala jedinou zajímavou informaci nebo tip - prostě NIC!!!

Až bude IBM platit provoz tohoto webu, tak si můžeš chodit stěžovat.
Emil Čelustka RE: 2Emil


07.09.2005
11:21:47

ID: 532.27


Obraťme to - bude mít IBM někdy 95% trhu, když pro to nic neudělá? Když nebude literatura, časopisy, webziny? Když nebudou lidi z managementu firem pravidelně masírovat inzeráty?

Celosvětově rostly tržby z produktů Lotus o 17% - takže prostor pořád je. A SMB je pořád pole neorané. Jenže s těmito zákazníky IBM neumí komunikovat vůbec.
Martin 2 EMil


07.09.2005
11:36:04

ID: 532.28


Emile ty žiješ? hurá :-)
Emil Čelustka RE: 2 EMil


07.09.2005
11:43:52

ID: 532.29


Ahoj Martine, žiju, ale už mě nebaví bojovat pořád s větrnými mlýny v podobě totální ztráty paměti a často i prosté lidské soudnosti.
Snaker :)
07.09.2005
11:57:56

ID: 532.30


Začal nám školní rok a hned je tu živo:)

Nemyslím si, že trh s GW neroste, jen většinu nových zákazníků přiláká spíše Exchange se svojí reklamní masáží, ikdyž v porovnání s LN vlastně skoro nic neumí:)A to platí i o SMB, tam ani netuší co že to Domino je.

VZ Emil žije, ...
07.09.2005
12:09:49

ID: 532.31


... dokonce byl pravděpodobně toto pondělí v ranním vysílání ČT1 na Moravě, které bylo na téma business na internetu. Buď tam trochu komolili jeho jméno nebo to byl někdo jiný :-)
vlho masaz Microsoftu
admin

07.09.2005
12:19:52

ID: 532.32


ta masaz je natolik vyznamna, ze bohuzel zaznamenavam odchod zakazniku od Lotus Domina k Exchange!!!
Nedovolim si tvrdit, ze mam kolem sebe vyznamny vzorek, ale neznam osobne nikoho, kdo by to udelal naopak. A duvod?
Rozhoduji o tom nejaci manageri od kterych slychavam dost casto odpoved ve stylu, ze Outlook je velmi pekny.
Uplne mimo misu...
Rene Emile můžeš prosí z toho PR článku vybrat...
Lotus

07.09.2005
12:59:53

ID: 532.33


... nejaký slib, který jsem nesplnil? A stou soudností, to nějak nechápu, že by psáno v afektu?

Hezky se vymlouváš, že se nic nestalo... ale pak nechápu jak je možné, že Petr Kunc má na svém webu každý měsíc NĚKOLIK novinek. Je divný, ale je asi šikovnější co?

Že ti IBM nic neposlala? No, Emile ruku na srdce, každý tvůj článek o IBM (čest vyjímkám) ti sloužil jako příležitost se o IBM otřít a ukázat jak seš chytrej. Tak se nediv, že ti nikdo nenosí informace na stříbrném podnose až pod nos ...


Byly doby, kdy jsme spolu hovořili o tom, jak Lotusu pomoci a vysvětlival jsem ti jaké jsou cesty. Mrzí mě, že i když jsme se většinou shodli, do dneška jsi zjevně nic nepochopil. Ale nijak ti to nevyčítám, třeba je to moje chyba a ty máš právo na svůj názor.

Anebo je to možná jinak? Prodáváš bannery = je pro tebe důležitá návštěvnost. Takže se snažíš bejt zajímavej za každou cenu, jako kdejakej "hloupej" novinář. Proto otírání o IBM, proto rozpoutávání bouře ve sklenici vody ... lidé si aférku rádi počtou a návštěvnost stoupá = peníze tečou. I když jen tobě ...


Omlouvám se ostatním diskutujícím na téma R7.
Emil Čelustka RE: Emile můžeš prosí z toho PR...


07.09.2005
13:28:59

ID: 532.34


René, je hezké, že máš odvahu nazývat věci pravými jmény. Ano, byl to PR článek, první a současně poslední, pro který jsi kdy dodal podklady. Tehdy to byla naše (světNotes.cz) investice do tebe, protože jsi sliboval, že budeš dodávat informace, témata a taky články...

Já se vymlouvám? Ty jsi snad spadl z višně, ne? Copak já jsem placený za propagaci produktů IBM Lotus? Copak já jsem Brand Leader??? - Víš, tohle je ta ztráta soudnosti...

Byl jsi to právě ty, co sliboval, jak bude posílat informace, ale sliby chyby. A můžeš mi říci, ve kterém jednom jediném případě to "otření se" nebyla pravda? Že tady už několik let opakuju, že IBM v ČR není schopná dělat marketing na své softwarové produkty?

A prodávám bannery :-) To tě v IBM natolik odřízli od ekonomické reality světa, že ani nevíš, že to nepokryje ani náklady na hosting?
Rene Hmm, to fakt nemá smysl
Lotus

07.09.2005
15:23:42

ID: 532.35


1. podklady jsi dostával do okamžiku, kdy jsi řekl, že tě nezajímají annocementy, že ty máš taky a že tě zajímají hlavně drby v IBM, líp se to čte - no, tak to fakt sorry ... mám dojem, že tím se naše komunikace rozpadla

2. bývá zvykem, že obchodní partneři se podporují, nikoli pomlouvají nebo veřejně upozorňují na chyby (tady snad platí to o špinavém prádle, které se má prát doma)

3. OK, máš pravdu z bannerů se neuživíš ... na druho stranu, tenhle web provozuješ jako lákadlo ne zákaznínky. Ne ani tak na prodej IBM SW, jako spíš na prodej svých služeb k nim. Myslím, že princip je pořád stejný

4. Náplň mojí práce je velmi různorodá a není to JEN propagace tak jak ji tu vnímáš (inzeráty v novinách). Ono to taky trochu souvisí se obchodní strategií/cílových skupinách apod. To, že se spolu vídáme 1x do roka neznamená, že mě nevidí aktivnější (alespoň z pohledu prodeje)obchodní partneři nebo zákazníci.



Prostě ses zase o mě jen otřel a nikomu to nic nepřineslo.

Pokud pro Lotus chceš něco udělat, jsem tu od toho abych ti pomohl a uvidíme, co všechno z tvých nápadů půjde realizovat (v souladu s politikou IBM). To platí pro všechny nejen pro Emila...

No, uhnuli jsme pekelně od tématu, pojďme pokračovat formou e-mailů, nemyslím, že je to dobré pro tuto diskusi. Takže jestli chceš reagovat - můj e-mail znáš a v Brně se taky občas objevuju, takže se ti rád pověnuju, když bude třeba.

Rene
vlho otazecka
admin

07.09.2005
15:57:26

ID: 532.36


docela mne zaujala ta diskuze mezi Renem a Emilem a pri te prilezitost bych se zeptal p. Reneho na jednu drobnost.
Osobne se domnivam, ze soucasti uspesneho marketingu jsou specialni licence a akce, viz zminovana masaz Microsoftu.
Bohuzel tohle jsem u IBM nezaznamenal.
Jsem presvedcen, ze kdyby IBM nevypustilo Express licenci, nebylo by Lotusy mozne prodat v zadne mensi firme. Ano, to povazuji za paradni krok. Konecne je tady konkurence pro MS SBS a Exchange.
Avsak citim, ze by melo prijit pokracovani...
Treba. Neznam firmu, ktera by mela lepsi cenovou politiku pro skolstvi nez Microsoft.
A co si myslite, kolika skolam, zejmena zakladnim a strednim (ktere skudli kazdou korunku) se prodalo Lotus Notesu a kolik jich ma Exchange?
Proc IBM nezvyhodni podobnym zpusobem licence pro skolstvi?
A konecne muj hlavni dotaz:
Pane Rene, jakym zpusobem muzete neco podobneho zajistit a eventualne ovlivnit u te velke IBM.
Pokud se nepletu, IBM sve Lotusy ve sve podstate stale "zdrazuje" (prosim nechytejte mne za slovo).
Budete-li chut, klidne reagujte na me komentare vyse.

Ptam se mimochodem proto, ze by jsme radi tech Notesu prodali o neco vice nez doposavad.
Diky za Vasi reakci.
Mirek Kocián Kdo má mít nápady?
07.09.2005
16:01:40

ID: 532.37


Mně osobně se tato veřejná diskuse vůbec nezdá být nezajímavá, takže byste klidně mohli pokračovat i tady...

Zaujala mne zvlášť tato věta Reného věta:
"uvidíme, co všechno z tvých nápadů půjde realizovat"

A já jsem si přitom doteďka myslel, že nápady, jak pomoci propagaci Lotusů by mělo mít hlavně IBM. A třeba je pak realizovat s pomocí partnerů...
snaker Ad školy a LN
07.09.2005
16:30:04

ID: 532.38


Je fakt, že škol kde je nasazený Notes/Domino je málo (z doslechu vím jen o ZČU, kde mají i Workflow). Osobně mě mrzí, že třeba naše škola koupí IS pro vzdělávaní (WebCT) za nemalé peníze a na poštu využívá Exchange 2003. Přitom by obě věci šly postavit na jednom řešení N/D, ale kdo o tom něco tuší? Microsoft jde jinou cestou a to přímou spoluprácí se školami, kde třeba u nás mají pravidelné přednášky, dodává SW pro studijní účely. Na oplátku jim škola vychová 100% uživatele MS produktů. Něco takového mi u IBM chybí.
Rene Dvě odpovědi v jednom
Lotus

07.09.2005
16:31:30

ID: 532.39


TO: Vlho
Školy mají Lotus Notes zhruba za polovinu ceny - kategorie EDU (taky mě prosím nechytejte za slovo :-)... pro použití při výuce na univerzitách máme dokonce možnost dodat licence zdarma. Má to nějaké podmínky, které z hlavy nevysypu = smlouva, ale je to případně možné.

Co se týká speciálních cen, ve specifických případech je IBM s cenou pracovat stejně flexibilně jako konkurence. Opět stačí dát včas vědět a dohodnout se. Mimochodem, to je další moje činnost...

Prosím ozvěte se mi na rene.zahradnik@cz.ibm.com a pojďme dát dohromady konkrétní případ.

TO: Mirek Kocián
IBM SW se dodává zejména prostřednictvím svých obchodních partnerů(BP), s drobnými výjimkami. Ovšem BP je nezávislá firma, která se sama rozhoduje, jak bude investovat svoje peníze. Je zřejmé, že nemůžeme nařídit cizí firmě kde a jak utrácet nebo investovat čas. To je třeba dohodnout oboustranně výhodně.
I když máte pravdu, podívejte se na to v kontextu všech produktů IBM, ona realizace je pak složitější než to na první pohled vypadá, rád vysvětlím osobně ... opravdu toto není to správné místo.

Zdravím,
Rene
Rene TO: Snaker
Lotus

07.09.2005
16:35:44

ID: 532.40


Souhlas.
Možná právě proto IBM zhruba v květnu 2005 ustavila styčného důstojníka pro Unversity. Co vím, chystá se první větší akce na listopad. první vlaštovka ...



Rene
Emil Čelustka RE: Hmm, to fakt nemá smysl


07.09.2005
16:41:36

ID: 532.41


pokud jsi začal prát špinavé prádlo veřejně, mělo by se veřejně i doprat. já se nemám za co stydět...

1. posílat mi anglické texty, které IBM zveřejnila na svém webu několik dní před tím, než jste je vy našli opravdu nemělo smysl. opakovaně jsem měl zájem o informace o chystaných akcích, nových produktech a podobně. ukázalo se ale, že buď sami nic nevíte nebo o tom jako v případě chystaných zdražení nechcete mluvit. opakovaně docházelo k situaci, kdy jste zatajovali informace, které americká IBM publikovala. ale komunikace se rozpadla až poté, co jsem jednoznačně řekl, že se budeme dál specializovat na Notes/Domino a o Workplace psát nebudeme, přestože jsi to opakovaně chtěl. přijde mi značně najivní myslet si, že server jako světNotes.cz bude skákat jak IBM bude pískat bez toho, aby IBM přispěla byť jen korunou na provoz serveru.

2. bývá zvykem, že výrobce všemožně i finančně podporuje komunitní servery, které zajišťují propagaci jeho produktů. stejnětak bývá zvykem předcházet si novináře, kteří o produktech výrobce objektivně píší.

3. nikdy jsem netvrdil, že to tak není nebo že to tak nefunguje. naopak jsem to vysvětloval mnoha lidem, kteří se mě ptali, zda nejsem blázen, když propaduju produkty výrobce, který není ochoten přispět naprosto žádným způsobem.

4. náplň tvojí práce neznám, ale vím jednu podstatnou věc - povědomí obyčejných lidí o existenci Lotus Notes/Domino se za dobu tvého působení v IBM nezlepšilo.

5. co se týče otírání se, začal jsi ty navrhováním ocenění pro nejaktivnějšího blogera...

6. pořád si přeju, aby o skvělých produktech Lotus Notes/Domino vědělo co nejvíce lidí, aby si je co nejvíce lidí pořídilo a bylo dlouhodobě jejich spokojenými uživateli. jen v realizaci mých nápadů už moc nevěřím - když jsi pro věc nebyl schopen nic viditelného udělat do teď, těžko se něco změní. napřed byla podle slov snad každého z IBM žábou na prameni Monika Pavlíčková. kdo je jí teď?

nejsem proti pokračování diskuze ani osobně ani tady. jen to nadšení, které jsem kdysi měl, už není tak silné jako dřív. nediv se, házím hrách na stěnu už 3 roky a výsledek žádný...
Martin Já dnes asi nestíhám :-)


07.09.2005
16:55:56

ID: 532.42


ale to o nejlepším bloggerovi jsem pochopil plně pozitivně a dávám tomu hlas, byť jde o člověka od konkurence.
Martin Re: 532.36


07.09.2005
16:57:17

ID: 532.43


Workplace 20x zdarma (byť to není LN) považuji osobně za celkem dobrý marketingový tah a zajímavou licenční akci, nebo jsem mimo a zmasírovanej IBM?
Emil Čelustka RE: Já dnes asi nestíhám :-)


07.09.2005
17:04:59

ID: 532.44


Martine, tak si to přečti celé. Přijde mi přinejmenším neomalené aby si tady zástupce IBM stěžoval na to, že jsem poslední článek publikoval 9.5. zatímco nějaký blogger toho napsal...

Ještě jednou opakuju, že od IBM jsme na provoz serveru nikdy nedostali ani korunu ani jinou nepeněžitou podporu a tak se domnívám, že si IBM nená na co stěžovat.
Emil Čelustka RE: 532.26


07.09.2005
17:10:27

ID: 532.45


Workplace 20x zdarma pro stávající zákazníky Lotus Notes/Domino není žádný zázrak. stejně jako licence na IM ještě předtím, než ho IBM v rámci jedné z cenových úprav zahrnula do ceny LN, rozšířenosti LN/D nepomohly...
vlho ad workplace zdarma...
admin

07.09.2005
17:18:24

ID: 532.46


to Martin:
kratce receno: kapka v mori
asi nejste zmasirovanej IBM, mozna, ze mate LN stejne rad jako ja, mozna exchange nenavidite stejne jako ja,
ale MS to proste umi.
Kouknete se na obcas na web Microsoftu a mozna pochopite.
A jak jiz tady bylo receno, to je asi tak 10% uspesneho marketingu.
Dalsi priklady viz vyse.

to rene:
s temi byznys partnery to byl typicky ulet.
Mezi nami, Microsoft je ma taky at uz se jmenuji jakkoliv.
A protoze znam docela dost lidi z IBM, musim dodat: to je typicka vymluva IBM, tzn. kdyz IBM neco nezvlada, svede to na partnery. Verte mi, vim o cem mluvim.
Nikdo z IBM si nikdy nenasype popel na hlavu, jak vidno.
A jak IBM prodava maintenance?
Naprosto skvele: naprimo.
Misto toho, aby oslovila partnera, ktery to tam dodal...
A duvod?
Jiste jej Vam nekdo z IBM sdeli.
VZ IMHO statistika :-)
07.09.2005
17:29:19

ID: 532.47


Protože počet lidí, kteří zde chtějí ocenit místního Lotus Brand Leadera (LBL) titulem "Slibotechna roku 2005", zatím poněkud převyšuje počet těch, kteří schvalují "Lotus Blogger 2005" pro jeho bývalého kolegu, působí to dojmem, že LBL preferuje při poskytování informací a propagaci produktů pouze jednu osobu :-)
Rene RE: IMHO
07.09.2005
18:06:31

ID: 532.48


Pokud dobře vidím, je to 1:1 Emil pro Slibotechnu a Martin pro Bloggera ...

To, že si vážím šikovnosti Petra, který bloguje navíc jen pro vlastní potěšení je pravda. Taky je pravda, že mu na to nikdo nic nepřispívá.

S rychlostí, s jakou uvádí novinky ani zdaleka nemohu být jeho primární zdroj ... tolik času na něj fakt nemám...

K ostatním věcem okolo BP a Maintenance se tady nemůžu/nebudu vyjadřovat. Cením si toho, co BP pro Lotus dělají a ti, kteří to jsou to (doufám) dobře vědí.

Milý Emile, máš ve všem 100% pravdu a já 100% lžu, jsem neschopnej a brzdím tvoru HDP v ČR, zapříčinil jsem ucpání D1 a rozehnání technopárty. Ještě že existuje tenhle web, jinak by se asi neprodal ani kus ... (předpokládám, že i tohle použiješ proti mě, no - já to snesu)
Emil Čelustka RE: IMHO


07.09.2005
18:19:12

ID: 532.49


Milý René, myslím, že jako ukázka schopnosti věcně diskutovat to stačí. Obrázek si udělá každý sám...
Aleš Lichtenberg Ke všemu...
07.09.2005
22:03:28

ID: 532.50


uff, vy jste se vyradili. Myslim, ze kazdy ma kus sve pravdy.
1. Musim se priklonit k nazoru, ze web Petra Kunce je v soucasne dobe opravdu nejlepsi, ktery se zabyva Lotus produkty. Sam za sebe- klobouk dolu a jemu velky dik. Na druhou stranu - Emil byl tady prvni a kus sve prace take odvedl.
2. Marketing IBM - myslim, ze to vime vsichni, kteri se kolem IBM motame, ze je to opravdu velky problem, ktery vsak nevyresi Rene. Me osobne mrzi, ze tolik let vsichni opakujeme, ze je potreba neco delat a stale nic. Problem byl pred nastupem Reneho a podle vseho to bude dal.Pokud nam Rene rekne, na koho se muzeme jako BP obratit, pojdme a apelujme na spravnych mistech.
3. WSE zdarma atd. - ja si myslim, ze to neni uplne spatny napad, ale zustalo pouze u neho. Ta akce trva pomerne dlouho, ale opet to skoro nikdo nevi. A navic, komu je primarne urcen. Koho by meli BP oslovovat. Pokud si dobre pamatuji z osobnich setkani popr. telekonference (mimo jine- uz dlouho se nic nedelo,vim byly prazdniny), kde nam bylo receno na jake zakazniky hlavne smerovat nabidku. Myslim si, ze meli byt osloveni zakaznici, kteri nemaji produkty IBM a tou nabidkou ZDARMA je pritahnout. Ti co maji IBM SW, ti uz maji sva reseni postavene na Dominu ci dalsich, tudy cesta uplne nevede. Avnet se k tomu postavil celem a vysledek je zajimavy, to by si rekli sami. IBM mela delat take nejaky telemarketing, ale ...
4. web IBM - myslim, ze web IBM je dost spatny. Medium, ktere vicemene nic nestoji a informace zadna. Velice strohe informace o jednotlivych produktech a reseni jsou o nicem a lidi to spise odradi nez pritahne. Dnes jsem byl v jedne firme a tam mi dali do ruky brozuru "Prehled SW reseni pro male a stredni podniky" Informace o produktech vicemene zadne, ale uvedena cena, kde je zahrnuto X licenci a nejaka prace. Ta cena nic nerika o tom, co za to dostanu. Ti lide byli docela rozcarovani.Takto se obchod nedela, pokud neprodavam housky.
5. BP a IBM - chapu, ze za nas IBM nemuze udelat uplne vsechno. Je jasne, ze kazda firma musi svou cinnost podporovat, sve produkty propagovat, ale na druhou stranu, muzu nacpat miliony do inzerce, do banneru, do webu, do mailingu, do seminaru a ja nevim, co jeste. Ale kazdy, pokud se od nas dozvi neco o produktu, at je to IBM nebo Microsoft nebo kdokoliv jiny, tak se jde okamzite podivat na vyrobce a pokud tam nenajde ani radku, tak nam nepomuze vubec nic. Pokud se za nas BP IBM nepostavi a nepodpori, nemame tim padem sanci proti konkurenci. Informace v anglictine dnes nikoho nezajimaji, resp. ty kteri rozhoduji.

ZAVER: myslim, ze tato diskuse uplne nepatri na tyto stranky a meli bychom si to vyrikat v uzkem kruhu IBM a BP. Nemam pocit, aby cely svet, kteremu se snazime nabidnout produkty a reseni a snazime se tim zivit, videl, ze jsou problemy a ze to moc nefunguje. Pojdme se domluvit a udelejme sezeni a pokusme se najit spolecnou cestu. Toto neni dobra reklama a propagace SW IBM. Takto bychom zrejme nove R7 nemeli uvadet na trh

Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)