DISKUSE
HCL Domino na NAS QNAP (1)
20.02.2024 10:34

Vložení přílohy do dokumentu MS Word (3)
14.02.2024 20:54

Problěmy s diakritikou. (4)
06.02.2024 17:34

AI pomocnici 
15.01.2024 10:16

Export do pdf souboru (1)
12.01.2024 23:11

Agent přestává fungovat (1)
18.11.2023 06:42

RTF - Computed (2)
19.10.2023 13:00

Čtení polí v neuloženém dokumentu 
08.10.2023 17:15


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Události a akce


MartinVerze 7 se blíží ...


12.04.2004
17:37:43

ID: 532.0

link1
Michal Taky ke vsemu ...
08.09.2005
09:56:29

ID: 532.51


1. Patri tato diskuse k uvedeni R7? Jednoznacne ANO! Kdyz se na to podivam - R7 byly/nebyly uvedeny, instalacky byly/nebyly/snad uz zase jsou, DB2 byla/neni/bude, ... Takze kritika je myslim na miste.
2. Blog Petr Kunce s tim souvisi - jediny aktivni zdroj informaci v cestine. Marne jsem prvni den hledal jakoukoliv konkretni zminku o R7 na webu CZ IBM.
3. Notes a Workplace - myslim, ze zavirat v dnesni dobe oci pred touto technologii uz nelze. Vize budouciho vyvoje zacina byt dost patrna - sblizovani Domina a server WP, stejne tak Eclipse a Notes. Az prijdou R8(R9?) tak se zrusi domena svetnotes.cz, protoze je to web ryze o LN? Napr. na zmeny v klientovi se tesim, ale stejne se bojim, ze nebudou takove jake bych si pral. ;)
4. Marketingova komunikace - tak na tom se shodnou asi vsichni, vcetne soudnych lidi z IBM. Ta neexistuje. Zatimco my vetsinou zname dobre Outlook a Exchange, lidi z prostredi M$ leckdy ani netusi, co vsechno Notesy umi. Povazuji je za graficky uboheho a pomaleho klienta pro POP3. Coz je pravda, pokud by se takto pouzivaly.
Jak pak maji neco o Dominu a Notesech vedet lidi, kteri rozhoduji o nakupu? To jsou vetsinou obyceni uzivatele, kteri se nechaji snadno zmanipulovat kampani MrkvoShitu. Masaz na tyto vlivne lidi vede spravne M$ pres media, ktera oni vnimaji - billboady, casopisy pro zacatecniky, IT bulvar (Zive a spol.). Zatimco plakaty na Office jsou i v Praze v Sherwoodu, tak plakaty na "Middleware is everywhere" (nebo jak je ten slogan) jsem paradoxne videl jen v samotne centrale (tam je asi to "everywhere"). A tam se na ne tezko podiva manazer, ktery ani netusi, ze Lotus existuje! :(((
Ivan Petrův Takhle tu valku nevyhrajem...


08.09.2005
16:29:02

ID: 532.52


Asi jsem naivní, ale já myslím že i v IBM jsou určitě lidi, kteří jsou nešťastní z toho že se jejich produkty nemarketujou a že je válcuje Microsoft a SAP. Třeba specielně René. Neříkej mi že je happy. Myslím, že on specielně šel do toho s velkými plány, ale velká modrá ho nemilosrdně smílá.

Na druhou stranu, za sebe musim říct, že pokud jsem za IBM přišel s konkrétním nápadem, tak mi peníze na marketingovou podporu dala a ráda. Dyť oni jsou z toho sami neštastní, že jim to tady nejde. Ale voják se stará voják má.

Tak pánové, dost žvanění, dem udělat něco pro věhlas IBM produktů a svou kapsu. Jenom Vás hoši v IBM proboha prosim, nezvěte na vaše akce pořád ty samý lidi !!! Dyť je to už ostuda :-)))) Takhle tu válku nevyhrajem.
Martin Když byl ten dotaz na licencování DB2


08.09.2005
17:19:59

ID: 532.53


tak tady: link1 . Pouze nevím jak je to aktuální, třeba se něco změnilo. V každém případě ano - prý musíte mít licenci.
Miro Uhlar (eD) Sorry za divergenciu...
08.09.2005
20:49:05

ID: 532.54


... ale toto chcem napisat:

Osobne viem, ze Emil na rozdiel od mnohych z nas "nekecal o blednucom lotosovom kvete", ale zalozil SN a riadne makal. A preto sa necudujem, ze sa ho poznamka Reneho (asi nie zle mienena) o utlme v clankoch na SN nastvala. Ja by som reagoval podobne. A viem, ze podobny pocit musi mat i Franta (cifra).

A aby som predisiel prvoplanovym nazorom:
1. Emil ma neziadal o tento nazor :-)
2. SN ma nezivi

No a nakoniec paradoxne pochvalim SK-IBM: Ide o aktivitu pre "zviditelnenie Lotus brandu" - detaily su este nepublikovatelne, ale ak nam vydrzia sily (=cas), bude to nieco, co SN komunitu potesi...
Martin 2Rene
09.09.2005
08:15:34

ID: 532.55


koukam, ze jsem spustil paradni lavinu...

ale k veci. neoddiskutovatelnym faktem je, ze Emil, Miro a Martin (sorry ostatni autori) a v diskuzich pak jeste Franta a par dalsich uz nekolik let delaji ZADARMO pro produkty LND mnohem vic, nez cele marketingove oddeleni IBM dohromady.

nediv se, ze kdyz pak prijde frajer z IBM a zacne provokovat s tim, ze nejakej blogger za poslednich par mesicu napsal par radku, zatimco Emil si dal par tydnu zaslouzenou pauzu, tak to prijde lidem jednoduse sproste. kde jsi byl, kdyz tahle parta vyprodukovala stovky clanku? a kolik jsi jich napsal ty sam?

prijde mi od tebe vyslovene sproste rypat do tohodle serveru a opakovane tady v diskuzich publikovat linky na stranky sveho kamarada. zacni se chovat jako chlap a udelej neco pro tendle server, pro lidi kteri ho ctou a pro Lotus vubec! a prestan se porad vymlouvat na pravidla IBM, vymlouvani se jsem z IBM CR za poslednich 10 let slysel uz dost...
VZ Návrhy na ankety
09.09.2005
08:47:40

ID: 532.56


Anketa: Tipněte si, kolik účastníků při uvedení V7 na český trh budou lidé, kteří LN neznají (nepoužívají) a chtějí na ně přejít.

Jinak musím souhlasit s názorem Reného v příspěvku 532.48 v tom, že ty IMHO statistiky jsou opravdu vyrovnané.
Nezbývá než konstatovat, že si jak kanditát na ocenění "Lotus Blogger 2005" (kterého nominoval René v příspěvku 532.18), tak i kandidát na ocenění "Slibotechna roku 2005" (kterého nominoval Martin v příspěvku 532.19) tato ocenění opravdu zaslouží díky objektivně prokazatelným výsledků svého nezměrného úsilí.

Anketa: Budou oba kandidáti pokračovat v této úspěšné činnosti i v příštím roce, aby si opět zasloužili nominaci na uvedená ocenění?
Ivan Petrův Chlapi nebojte se o korýtka a udělejte něco!


09.09.2005
10:29:18

ID: 532.57


Ach jo, dyť je to už k smíchu...

Podivejte se co udělal Mülhfeit s Microsoftem v devadesátejch letech na českým trhu. Úplně to tady převálcoval a MS se cpe do firem horem dolem. Co udělala IBM pro svoje produkty? Na nic si moc zajimavyho si nevzpominam.

Na akcích IBM vidim 6 let pořád stejný tváře. Řekněte mi proč akce IBM organizuje pořád stejně blbě ta samá agentura, proč se zvou pořád výkonný IT lidi co se vzájemně ujišťujou, že IBM produkty jsou super a ostatní jsou blbci a svět jim nerozumí. Proč někdo nepracuje s profesionálníma speakarama, a nesestaví efektní nezcepenělou roadshow pro lidi. Žádný hightech, jenom osvětu. Že by tohle měli dělat partneři? No to asi ne...

Co udělala česká IBM pro zvýšení povědomí a sílu svých značek, kolik udělala plošných kampaní? To je to co chybí! Zejména u lidí mimo IT. Povědomí o tom, že pokud chci rychlé a kvalitní řešení, kupuji IBM/Notes. Kdy jste viděli poslední reklamu na platformu Lotus? Teď je na to navíc doba, kdy by se pod novej brand a paníze na Workplace mohly schovat kampaně. A ať mi nikdo neříká že peníze nejsou.

Ukažte mi člověka/klienta z marketingu nebo sales normální SMB firmy který maj největší budgety, kterej přiběhne do IT a řekne: Mám takovejhle problém, viděl jsem inzerát/slyšel jsem/dozvěděl jsem se/doporučili mi=zkrátka VÍM, že existuje bezva IBM řešení a CHCI abyste mi TO koupili.

Přitom se podívejte jak blbou reklamu teď má Microsoft. Že by to byla globální kampaň to asi ne. To si vymyslela nějaká česká agentura. No to když jsem viděl, tak mně hned naštvali, jak dělaj z lidí blbce s tou evolucí.

Ale lepší nějaká reklama, než žádná. Microsoft nemá nikdo rád, ale všichni ho používaj. Proč? Protože Microsoft MASÍRUJE LIDI REKLAMOU. JE VŠUDE. Na každym počítači, spočítejte si s jakými programy dělaj lidi nejvíc. S MS Office/Outlookem. Doma i v práci.

Já se těm klukům na Chodově vlastně nedivím. Ono to by to bolelo - měnit dlouholetý zvyky a ještě ve strukturách takového molocha. Není čas na hrdinství. Držet se v zajetých kolejich nesmrdi průserem, každej má potěch letech rodinu, leasing, hypotéku...atd. Tak proč si dělat problémy, hlavně že máme nějaký to revenue a nějak to jde.

Jednou mi někdo řikal, že kdybyste v český IBM vyhodili polovinu lidí, tak to nikdo nepozná. Možná by to bylo velmi ozdravné :-) tak jako ostatně čas od času v každé firmě.

Nevěřím že IBM je reformovatelná, proto co si neuděláme, to mít nebudeme. Vše je o konkrétních lidech...třeba někde v IBM jsou?

Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)