DISKUSE
Rámec nebo okno ? (9)
05.02.2023 08:30

Vylepseni designera 9.01 (3)
02.02.2023 20:27

Jak resit casove narocneho agent na frontendu (13)
25.01.2023 19:15

Mizející nátev template (2)
19.01.2023 15:58

profile 
09.01.2023 13:18

Více kategorií klíčů (1)
28.11.2022 12:53

Příliš mnoho textu ve vzorcích pohledu (11)
03.11.2022 15:51

Varianta neobsahuje kontejner (2)
17.10.2022 14:43


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE

Komentáře ke článku "PC Magazine Editor's Choice: IBM Lotus Domino 6.5"


Miro Uhlar
24.03.2004 16:00
Radšej dvakrát, ako nikdy ... :-)
http://www.svetnotes.cz/sn/sn.nsf/$All/66921e0822e4b068c1256e350055a346

Ešte poznámka k marketingu: Na IBM SWG konferencii v Bratislave (23.3.2004) zazneli zo strany IBM (keďže som nepožiadal o autorizáciu, tak neuvádzam meno)okrem iného aj tieto tri myšlienky:
1. Vieme o problémoch s marketingom - aj na lokálnej (CZ) úrovni. Je to však vec zmluvnej agentúry.
2. SN a zvlášť Emil Čelustka robí v popularizácii "žltej farby v IBM dúhe" veľa.
3. Zo strany IBM bude (po priamom oslovení) ochota dať stanovisko k problematike, preberanej na stránkach SN.

Takže: V zásade žiadna zmena, no pozitívna reflexia SN poteší, nie?

Emil Čelustka
24.03.2004 23:59
RE: Radšej dvakrát, ako nikdy ... :-)
Vypadá to, že budu muset vážně uvažovat o dovolené. :-)A přitom jsem ten tvůj článek před měsícem a půl četl...

Na druhou stranu je to krásný příklad, jak se dá stejné téma zpracovat rozdílně. Zatímco tvoje zpracování s názvem PC Magazine: Porovnanie e-mail serverov zaujalo v Newsletteru 10,4% jeho příjemců, já jsem s údernějším názvem PC Magazine Editor's Choice: IBM Lotus Domino 6.5 zaujal 14,3%. V porovnání absolutního počtu je to pak o 40% víc, než ty (počet odběratelů newsletteru stále roste). Na absolutní počet přečtení ale vedeš ty - a to téměř 2:1. Ale dej čtenářům ještě měsíc a skóre se srovná :-)

Co se týká těch komentářů - jedna změna, a to podstatná, tady je. IBM zatím neveřejně, ale přecijen začíná přiznávat, že marketing není její nejsilnější stránkou. Podstatné je to proto, že na pravovat se dají pouze ty nedostatky, které si člověk uvědomuje.

A chválit světNotes.cz nebo Čelustku není potřeba. Pěkná pochvala by byla, kdyby se například ten SkyScraper, co se objevuje na Lupě a Živě, objevil i tady u nás.

Těší mě i ta třetí zmínka o ochotě dát stanovisko. Mám s tím ale zatím špatnou zkušenost. Jestliže jako novinář pošlu námět k okomentování, rozhodně nemůžu čekat 3 týdny na oficiální stanovisko. A netýká se to pouze software - viz. link1 Takže na ta stanoviska mě hodně bude zajímat to správné jméno :-)