DISKUSE
Chyba aplikace Notes: Soubor neexistuje. (profile)
10.05.2023 07:53

Co se děje ? Jak se pracuje v jazyce vzorců ? (2)
21.04.2023 14:15

Co se starou dokumentací k R3, R4, ...?
05.04.2023 14:41

Událost, při neexistenci přílohy. (2)
05.04.2023 11:51

Jak zjistit vložení přílohy. (4)
21.03.2023 11:14

Rámec nebo okno ? (10)
22.02.2023 10:14

Vylepseni designera 9.01 (3)
02.02.2023 20:27

Jak resit casove narocneho agent na frontendu (13)
25.01.2023 19:15

10.05.2023 07:53

Co se děje ? Jak se pracuje v jazyce vzorců ? (2)
21.04.2023 14:15

Co se starou dokumentací k R3, R4, ...?
05.04.2023 14:41

Událost, při neexistenci přílohy. (2)
05.04.2023 11:51

Jak zjistit vložení přílohy. (4)
21.03.2023 11:14

Rámec nebo okno ? (10)
22.02.2023 10:14

Vylepseni designera 9.01 (3)
02.02.2023 20:27

Jak resit casove narocneho agent na frontendu (13)
25.01.2023 19:15

ŠKOLENÍ
REKLAMA
KOMENTÁŘE
Komentáře ke článku "PC Magazine Editor's Choice: IBM Lotus Domino 6.5"
Miro Uhlar
24.03.2004 16:00
24.03.2004 16:00
Radšej dvakrát, ako nikdy ... :-)
http://www.svetnotes.cz/sn/sn.nsf/$All/66921e0822e4b068c1256e350055a346
Ešte poznámka k marketingu: Na IBM SWG konferencii v Bratislave (23.3.2004) zazneli zo strany IBM (keďže som nepožiadal o autorizáciu, tak neuvádzam meno)okrem iného aj tieto tri myšlienky:
1. Vieme o problémoch s marketingom - aj na lokálnej (CZ) úrovni. Je to však vec zmluvnej agentúry.
2. SN a zvlášť Emil Čelustka robí v popularizácii "žltej farby v IBM dúhe" veľa.
3. Zo strany IBM bude (po priamom oslovení) ochota dať stanovisko k problematike, preberanej na stránkach SN.
Takže: V zásade žiadna zmena, no pozitívna reflexia SN poteší, nie?
Ešte poznámka k marketingu: Na IBM SWG konferencii v Bratislave (23.3.2004) zazneli zo strany IBM (keďže som nepožiadal o autorizáciu, tak neuvádzam meno)okrem iného aj tieto tri myšlienky:
1. Vieme o problémoch s marketingom - aj na lokálnej (CZ) úrovni. Je to však vec zmluvnej agentúry.
2. SN a zvlášť Emil Čelustka robí v popularizácii "žltej farby v IBM dúhe" veľa.
3. Zo strany IBM bude (po priamom oslovení) ochota dať stanovisko k problematike, preberanej na stránkach SN.
Takže: V zásade žiadna zmena, no pozitívna reflexia SN poteší, nie?
Emil Čelustka
24.03.2004 23:59
24.03.2004 23:59
RE: Radšej dvakrát, ako nikdy ... :-)
Vypadá to, že budu muset vážně uvažovat o dovolené. :-)A přitom jsem ten tvůj článek před měsícem a půl četl...
Na druhou stranu je to krásný příklad, jak se dá stejné téma zpracovat rozdílně. Zatímco tvoje zpracování s názvem PC Magazine: Porovnanie e-mail serverov zaujalo v Newsletteru 10,4% jeho příjemců, já jsem s údernějším názvem PC Magazine Editor's Choice: IBM Lotus Domino 6.5 zaujal 14,3%. V porovnání absolutního počtu je to pak o 40% víc, než ty (počet odběratelů newsletteru stále roste). Na absolutní počet přečtení ale vedeš ty - a to téměř 2:1. Ale dej čtenářům ještě měsíc a skóre se srovná :-)
Co se týká těch komentářů - jedna změna, a to podstatná, tady je. IBM zatím neveřejně, ale přecijen začíná přiznávat, že marketing není její nejsilnější stránkou. Podstatné je to proto, že na pravovat se dají pouze ty nedostatky, které si člověk uvědomuje.
A chválit světNotes.cz nebo Čelustku není potřeba. Pěkná pochvala by byla, kdyby se například ten SkyScraper, co se objevuje na Lupě a Živě, objevil i tady u nás.
Těší mě i ta třetí zmínka o ochotě dát stanovisko. Mám s tím ale zatím špatnou zkušenost. Jestliže jako novinář pošlu námět k okomentování, rozhodně nemůžu čekat 3 týdny na oficiální stanovisko. A netýká se to pouze software - viz. link1 Takže na ta stanoviska mě hodně bude zajímat to správné jméno :-)
Na druhou stranu je to krásný příklad, jak se dá stejné téma zpracovat rozdílně. Zatímco tvoje zpracování s názvem PC Magazine: Porovnanie e-mail serverov zaujalo v Newsletteru 10,4% jeho příjemců, já jsem s údernějším názvem PC Magazine Editor's Choice: IBM Lotus Domino 6.5 zaujal 14,3%. V porovnání absolutního počtu je to pak o 40% víc, než ty (počet odběratelů newsletteru stále roste). Na absolutní počet přečtení ale vedeš ty - a to téměř 2:1. Ale dej čtenářům ještě měsíc a skóre se srovná :-)
Co se týká těch komentářů - jedna změna, a to podstatná, tady je. IBM zatím neveřejně, ale přecijen začíná přiznávat, že marketing není její nejsilnější stránkou. Podstatné je to proto, že na pravovat se dají pouze ty nedostatky, které si člověk uvědomuje.
A chválit světNotes.cz nebo Čelustku není potřeba. Pěkná pochvala by byla, kdyby se například ten SkyScraper, co se objevuje na Lupě a Živě, objevil i tady u nás.
Těší mě i ta třetí zmínka o ochotě dát stanovisko. Mám s tím ale zatím špatnou zkušenost. Jestliže jako novinář pošlu námět k okomentování, rozhodně nemůžu čekat 3 týdny na oficiální stanovisko. A netýká se to pouze software - viz. link1 Takže na ta stanoviska mě hodně bude zajímat to správné jméno :-)