DISKUSE
HCL Domino na NAS QNAP (1)
20.02.2024 10:34

Vložení přílohy do dokumentu MS Word (3)
14.02.2024 20:54

Problěmy s diakritikou. (4)
06.02.2024 17:34

AI pomocnici 
15.01.2024 10:16

Export do pdf souboru (1)
12.01.2024 23:11

Agent přestává fungovat (1)
18.11.2023 06:42

RTF - Computed (2)
19.10.2023 13:00

Čtení polí v neuloženém dokumentu 
08.10.2023 17:15


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE

CeBIT 2002: Avaya a IBM budou vystavovat příští generaci řešení pro správu komunikací a zákaznickou péči

Vytisknout článek


WATERLOO, BELGIE - Avaya Inc. (NYSE: AV), přední poskytovatel hlasových a datových podnikových sítí oznámila, že na veletrhu CeBIT 2002 (od 13. do 20. března 2002) představí v demoprovozu systém Avaya Unified Messenger for Lotus Notes. Předvádění bude probíhat v 1. hale na stánku 4G2, což je hlavní výstavní plocha IBM. Společně vyvinuté řešení Unified Communication (tj. unifikované komunikace) bude prvním výsledkem partnerství mezi společnostmi Avaya a IBM oznámeného v září 2001. Na stáncích obchodních partnerů IBM a04 a a12 v hale 4 budou v provozu řešení Avaya CRM (Customer Relationship Management, tj. správa zákaznických vztahů) a Customer Care (tj. zákaznické péče).

Kromě toho bude Avaya představovat své portfolio řešení integrovaných konvergovaných IP komunikací, CRM a bezdrátových sítí LAN na stáncích svých partnerů Compu-Shack (hala 15, stánek H07), Teledata Nexus (hala 15, stánek b28), v kontaktním telefonním centru Call Center & CRM Businessforum vydavatelství Telepublic (hala 27, stánek 37) a u společnosti Deutsche Telekom (hala 26). Na stánku Vasco (NASDAQ Europe & NASDAQ NM: VDSI) (hala 16, stánek c38) budou Avaya a Vasco předvádět řešení virtuální privátní sítě s použitím VPN brány Avaya VSU a silné autentikace Vasco DigipassŸ. Účast společnosti Avaya na veletrhu CeBIT společně se svými partnery je manifestací jejího zaměření na vícekanálovou strategii.

Produkt Avaya Unified Messenger for Lotus Notes umožňuje, aby zaměstnanci společnosti ovládali hlasovou, mailovou a faxovou komunikaci z jediné poštovní schránky. Uživatelé tak mohou - kdykoli a kdekoli - přistupovat ke zprávám, reagovat na ně a pracovat s nimi z osobních počítačů, klasických i mobilních telefonů, z příručních zařízení nebo Internetu bez ohledu na komunikační kanál původních zpráv. Toto řešení například umožňuje, aby uživatel přijímal hlasové zprávy do své mailové schránky nebo aby si na cestách nechal číst zprávy elektronické pošty do mobilního telefonu. Unified Messenger přináší řešení, které umožňuje jednotlivé zprávy ukládat, ukládat do adresářů, rozesílat po síti nebo administrovat, což snižuje nároky na správu a zlevňuje technickou podporu.

Podle studie prováděné společností Radicati Group snižuje Unified Messenger náklady na vlastnictví a provoz o 70%*. Tato studie dále prokázala, že Unified Messenger je pro koncové uživatele efektivním nástrojem, který zajišťuje zvýšení produktivity v průměru o více než půl hodiny denně.

Na stánku Teledata Nexus bude Avaya vystavovat své oceňované portfolio řešení konvergovaných hlasových a datových sítí Enterprise Class IP Solutions (ECLIPS). Srdcem celého řešení je komunikační server Avaya IP600 Internet Protocol Communication Server, který podnikům od 20 do 200 uživatelů poskytuje plnou funkční výbavu pobočkové ústředny. Avšak prostřednictvím distribuovaných sítí na více pracovištích dosahuje jeho růstový potenciál rozšíření až na 12.000 uživatelských koncových zařízení IP, IP telefonů Avaya, Avaya IP "Softphonů" a stohovatelného ústřednového systému Cajun P333R. Bezdrátová řešení Avaya budou v centru pozornosti na stáncích Compushack a partnerů společnosti Deutsche Telekom. Avaya nabízí bezdrátové řešení od klientských (uživatelských) produktů včetně karet do osobních počítačů a USB zařízení pro připojení počítače na bezdrátovou síť LAN až po řadu přístupových bodů pro podniky a plný sortiment venkovních směrovačů, které slouží k propojení mezi budovami prostřednictvím externích bezdrátových antén.

V kontaktním centru firmy Telepublic CRM Businessforum bude Avaya představovat portfolio produktů ECLIPS a Avaya Interaction Management. Skupina aplikací Avaya Interaction Management nabízí integrované komunikace pro samoobslužný provoz příchozích i odchozích zákaznických interakcí. Kromě toho jsou součástí portfolia řešení Avaya CRM i Commitment Management Solutions (tj. správa závazků) a Business Intelligence Solutions. Předvádění systému ECLIPS bude zahrnovat i IP Office, což je řešení integrovaných komunikací a datových řešení optimalizované pro malé a střední podniky. IP Office může pracovat jako pobočková ústředna na bázi IP nebo klasická ústředna s přepínáním okruhů, spolu s kancelářskými komunikačními aplikacemi pro jedno pracoviště, jako kompaktní systém vzdálené kanceláře ideální pro samostatná pracoviště podnikových poboček nebo jako malé integrované kontaktní centrum.

O Avaya
Společnost Avaya Inc. se sídlem v Basking Ridge (USA, New Jersey) patří mezi přední poskytovatele komunikačních řešení a služeb na světě. Podnikům, státním úřadům a dalším institucím, mezi něž patří i více než 90% společností seznamu světově nejvýznamnějších 500 podniků (Fortune 500Ÿ), pomáhá vynikat v zákaznické hospodárnosti. Avaya nabízí řešení CRM (Customer Relationship Management, tj. Správa zákaznických vztahů), unifikovaná komunikační řešení, infrastrukturu sítí pro současné poskytování více služeb a integrované hlasové a datové sítě včetně bezkonkurenčních řešení IP podnikové třídy ECLIPS, to vše s podporou služeb a vývojových laboratoří společnosti Avaya ("Avaya Services and Avaya Labs"). Společnost Avaya je světovým lídrem v oblasti unifikovaného messagingu, messagingových systémů, kontaktních středisek ("call center") a strukturované kabeláže. Ve Spojených státech zaujímá přední postavení v oblasti systémů a služeb hlasové komunikace. Avaya je oficiálním sponzorem Světového poháru FIFA 2002 (2002 FIFA World Cup™), Světového poháru ženského fotbalu 2003 (2003 Women's World Cup) a Světového poháru FIFA 2006 (2006 FIFA World Cup™). Bližší informace o společnosti Avaya najdete na adrese http://www.avaya.com.

* The Radicati Group, Únor 1999.
ˆ 2002 Avaya Inc. Všechna práva vyhrazena
Kontaktní osoba:
Pro další tiskové informace prosím kontaktujte:
Katarína Stanková, Avaya Czech Republic, s. r. o., Sokolovská 77, 186 00 Praha 8
Tel.: 02 - 22 19 42 11 , Fax: 02 - 22 19 42 00
Jana Doulová, D&Y, s. r. o., Kaprova 14, 110 00 Praha 1
Tel.: 02 - 232 15 00, Fax: 02 - 232 15 00, Mobil: 0602 48 28 12, web: www.day.cz


Autor: Redakce
Datum: 14.03.2002


Sdílet článek Seznam komentářů

Zatím nebyl přidán žádný komentář. Buďte první!