10.05.2023 07:53

Co se děje ? Jak se pracuje v jazyce vzorců ? (2)
21.04.2023 14:15

Co se starou dokumentací k R3, R4, ...?
05.04.2023 14:41

Událost, při neexistenci přílohy. (2)
05.04.2023 11:51

Jak zjistit vložení přílohy. (4)
21.03.2023 11:14

Rámec nebo okno ? (10)
22.02.2023 10:14

Vylepseni designera 9.01 (3)
02.02.2023 20:27

Jak resit casove narocneho agent na frontendu (13)
25.01.2023 19:15

IBM a její partneři "exportují" Lotusphere do světa. Příklady z Anglie, Francie, Itálie nebo Německa dokazují, že účast na Lotusphere se dokonce dá zpeněžit. Nevěříte?
Zajímavé je, že v Asii a Pacifiku prezentace pořádá jen IBM. Naopak oblast označovaná IBM jako Evropa, Střední východ a Afrika je zastoupena převážně partnery a všechny akce se konají z tzv. Západní Evropě - východ Evropy, Stření východ ani Afrika patrně nejsou obchodně příliš zajímavé oblasti.
Na všech těchto akcích můžete získat nejnovější informace o IBM Workplace (tady z označení produktu IBM vypadlo slovíčko Lotus - naznačuje to něco?), IBM Lotus Notes a Domino, IBM Websphere Portal, IBM Websphere Everyplace.
Jak na akci vydělat?
Obchodní model akcí pořádaných partnery naznačuje, že IBM akce partnerů moc nepodporuje. Díval jsem se podrobně na podmínky účasti v Německu a Rakousku a byl jsem překvapený, že většina akcí byla za registrační poplatek od 300 € výš, nejvyšší nalezená cena za dvoudenní seminář dosahovala 1.790 €. To je, bez nákladů na přepravu, cena dokonce vyšší než účast přímo na Lotusphere!
Přesto - není to zajímavý námět pro některého z každoročních českých či slovenských účastníků?
Autor: Emil Čelustka
Datum: 10.03.2005
Sdílet článek Seznam komentářů
Související články: