04.04.2024 13:55
HCL Domino na NAS QNAP (1)
20.02.2024 10:34
Vložení přílohy do dokumentu MS Word (3)
14.02.2024 20:54
Problěmy s diakritikou. (4)
06.02.2024 17:34
AI pomocnici
15.01.2024 10:16
Export do pdf souboru (1)
12.01.2024 23:11
Agent přestává fungovat (1)
18.11.2023 06:42
RTF - Computed (2)
19.10.2023 13:00
Druhý díl přehledu webů o Lotus Notes se věnuje stavu v doméně SK. Které slovenské weby se věnují produktům IBM Lotus software?
lotus.sk
Podle SK-NIC je vlastníkem této domény IBM Slovensko. Ale doména je zaregistrovaná a provozovaná společností PosAm Bratislava, s.r.o. Podle traceroute končí v kancelářích PosAmu, což vysvětluje pomalé odezvy serveru. Na webu nenajdete jedinou zmínku o tom, kdo ho tvoří, ani žádnou kontaktní informaci. Čas webu se zastavil někdy na přelomu roku 2001/2002. Další články a informace web neobsahuje.
Shrnutí: web primárně věnovaný prezentaci produktů Lotus software, od roku 2002 neaktualizovaný. Poslední příspěvek v diskuzním fóru je z 10.12.2002.
notes.sk, lotus-notes.sk, notesnet.sk
Tato doménová jména jsou zaregistrována, ale v lepším případě vedou pouze na nic neříkající statickou stránku bez obsahu.
lotusnotes.sk
Tato doména je volná, dosud nebyla zaregistrována.
svetNotes.sk
Končí na stránkách našeho světNotes.cz.
Jak se IBM stará o své značky?
Mnohokrát jsme již zmínili starou známou skutečnost, že mizerně. Nebýt některých loajálních partnerů, zůstane Lotus v myslích běžných uživatelů synonymem pouze pro stejnojmenou bývalou stáj F1 a manufakturu vyrábějící supersportovní automobily, patřící legendárnímu Collinu Chapmanovi. I on používal žluto-černou barevnou kombinaci.
Za této situace je pozice produktů Lotus Notes/Domino skutečným zázrakem. Produkt, který jeho výrobce v Česku nepropaguje, je co do počtu instalací zdatnou konkurencí produktům Microsoft Outlook/Exchange. Důležitou roli na českém trhu přitom hrají instalace v pobočkách nadnárodních společností. Nebýt jich, situace by ani zdaleka nebyla vyrovnaná. V dnešním světě totiž nestačí mít kvalitní produkt, musíte být schopni tuto skutečnost sdělit zákazníkům. A to IBM neumí. Dokážete si představit, co by s tak kvalitním produktem dokázal udělat marketing Microsoftu?
Autor: Emil Čelustka
Datum: 02.04.2003
Sdílet článek Seznam komentářů
Zatím nebyl přidán žádný komentář. Buďte první!
Související články: