Martin | Školení |
| Uvítal bych na serveru přehled školení na produkty Lotus... |
Milan Svoboda | |
17.06.2003 13:43:08
ID: 136.1
| V tom může být problém, protože to už bude inzerce a je otázka jestli firmy, které školení provádějí to budou ochotni akceptovat. Ale zase bude záležet na firmách jestli budou předávat redakci informace o školeních. |
Emil Čelustka | RE: Školení |
17.06.2003 14:27:51
ID: 136.2
| Informace o školení čtenářům chceme nabídnout. V tomto smyslu jsem již oslovil bývalý Rensoft, ale nebylo by od věci, kdyby se na adresu redakce@svetNotes.cz přihlásily i další firmy pořádající školení na produkty Lotus.
Ano, je to určitý druh inzerce, ale domnívám se, že všeobecně prospěšný -> jsme přístupni dohodě. |
Michal Holoubek | Re: školení |
18.06.2003 05:45:16
ID: 136.3
| Pokud by se zveřejnil pouze seznam všech firem, které něco takového paskytují a nechalo na pt. čtenáři, aby si sám našel na jejich stránkách potřebné informace, Pak to není inzerce. Stejně tak není inzercí redakční článek na dané téma. |
Milan Svoboda | Re: Školení |
18.06.2003 07:53:24
ID: 136.4
| Ono na některých stránkách firem, které školení pořádají se informace o termínech nevyskytují, takže pokud by firmy byly ochotny ty informace předat redakci tak by to bylo tady přehlednější a mohly by tu být odkazy na kontakt nebo objednávkový formulář dané firmy. Otázka redakčního článku je problém, že by se musel velmi často (1 měsíčně) opakovat. |
Emil Čelustka | RE: Školení |
18.06.2003 09:35:15
ID: 136.5
| Myslím, že informace o školení by měly být systematické - seznam firem nepomůže, protože jak píše Milan Svoboda, úroveň prezentace informací není jednotná, někteří neprezentují na webu nic. Článek z tohoto pohledu také neřeší nic, neboť není v silách autora udělat naprosto přesný přehled každých 14 dnů.
Podle mého názoru je řešením katalog školení, který umožňuje se na školení přihlásit pomocí formuláře.
Otázkou je obchodní model. Nemusím zastírat, že server potřebuje každou korunu, že? :-) Osobně vidím 2 řešení - platba za "reklamu" v katalogu nebo provize z objednávky. |
Miro Uhlar | Školenia |
18.06.2003 14:02:20
ID: 136.6
| Náš pohľad: Školenia robíme, no nie ako "shrink-wrapped" produkt, ale ako súčasť "väčších celkov" (migračné projekty, vývoj aplikačných systémov, learning projekty a pod). Má to výhodu v poznaní "účastníkov", z čoho plynie, že štandardné jadro školenia upravujeme. Nevýhodou tohto modelu je to, že nechceme plánovať termíny školení (aj keď by sme mohli a potom ich rušiť pre nenaplnenosť, ako "sa to bežne robí" - no v konečnom dôsledku sa týmto postupom buduje "black PR"). Takže: Vedeli by sme tu inzerovať rámcovú náplň Domino related školení, vedeli by sme sa s prevádzkovateľom dohodnúť na províznej odmene - ale určite bez termínov. |
Emil Čelustka | RE: Školenia |
18.06.2003 18:17:29
ID: 136.7
| Dík za doplňující pohled, pravda je, že s takovou nabídkou jsme nepočítali. Záměr byl spíše zveřejnit termíny a profily jednotlivých školení. To co popisuješ ty dělá tuším každá firma zabývající se LN.
Je otázka, zda by o takové profily byl zájem. Osobně si myslím, že toto by mělo být součástí nového katalogu firem a jedním z důvodů pro rozšířený zápis s možností definovat, jaká školení provádíme. Navíc, my firmy, které nabízejí školení podpoříme zavedením parametru pro filtrování.
|
Mirek Khodl | Re: model školení |
20.06.2003 18:02:04
ID: 136.8
| A zabýval se už někdo opačným procesem? :) Já jen, že za inzerovaná školení, která budou odfláknutá (tím myslím jednoznačně, že se nevytvoří partnerská atmosféra v intencích osnovy, ale mentor se bude chovat jako cvičená opice neochotná diskutovat) by se měly nějaké bodíky ztrácet, penízky vracet nebo tak cosi :] za spolupachatelství nad zločinem doporučení nekvalitní sužby... (Už vidím, jak se pan Čelustka mocně nadechuje.. :o)) |
Emil Čelustka | RE: model školení |
22.06.2003 22:56:02
ID: 136.9
| Zdravím. Tentokrát jste mě opravdu dostal, protože v tom okamžiku jsem se opravdu mocně nadechoval :-))) Ale pak jsem si přečetl poslední větu a mocně jsem vydechl.
Ten model praktikují průvodci hodnotící kvalitu restaurací. Takže ne, že by neexistoval. Jen, jido v restauraci je příjemnější než absolvovat všechna školení a hodnotit je. Ano, je možné to řešit externími spolupracovníky, ale ti mají různý metr. Třeba ten Váš metr - je hodně krátký. :-) |