DISKUSE
ibm verse - žádné emaily v došlé poště (5)
20.11.2017 15:35

Import csv souboru 
13.11.2017 09:11

Chyba přidaných kalendářů (5)
09.11.2017 08:59

FP 9 (2)
11.10.2017 07:59

Chyba archivace pošty (2)
18.09.2017 14:18

chyba Rezevace prostředků * nezapíše se do adresní... (6)
15.09.2017 14:32

Jméno v poště (1)
29.08.2017 08:27

Zmizeni tabulky v rtf poli 
09.08.2017 14:37


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Notes/Domino R9


VZOut of Office odpovídá na každý e-mail?
11.07.2017
11:30:42

ID: 3680.0

VZ
Kolega mě upozornil na poněkud zvláštní chování odpovědí, pokud měl zapnutou v mailu funkci Out of Office. Mělo by to každému odesílateli odpovědět jen jednou - poprvé, ale zdá se, že u něj to odpovídalo na každý e-mail, který mu byl doručen z internetu. Na interní e-maily to zřejmě odpovídalo opravdu jen jednou. Na serveru je R9.0.1 FP7 HF409. Měnilo se něco na funkcionalitě Out of Office od R8, tzn. je to chyba nebo vlastnost?
Martin Hansgut Re: Out of Office odpovídá na každý e-mail?


admin

13.07.2017
19:58:31

ID: 3680.1


To bude nějaká chyba, protože u nás to odpovídá opravdu pouze na první email od odesílatele. Děje se to pouze jednomu uživateli nebo to je plošný problém? Jakou máte verzi emailové šablony?
Marek OOO
user

14.07.2017
20:53:33

ID: 3680.2


U nás, cca 3000 uživatelů, posílá agend OOO jen jen jednou.
VZ Je to zvláštní
29.07.2017
13:54:48

ID: 3680.3


Zatím se mi ten problém nedaří nasimulovat, OOO odpovídá automaticky jen na poprvé. Na serveru je to zapnuto v režmu služba, tzn. odpověď neposílají agenti v jednotlivých schránkách, ale přímo router. Ten uživatel má ještě šablonu R8.5.3, protože používá staršího klienta a je jeden z mála, který má Managed Mail, tj poštu na lokále, ale odpovědi zřejmě tenkrát posílal ihned přímo router.

Ten Managed Mail se občas chová divně při odpovědích na více příjemců s složitějšími adresami ve formátu dle RFC822, ale tohle snad ani přes LN klienta nešlo. Jinak s tím RFC822 byl na některých verzích LN klienta problém, pokud se odesílalo z lokálu. A to bez ohledu na to, jestli to byl Managed Mail nebo jen obyčejná lokální replika. Nějak ten router při odesílání z klienta špatně parsoval právě ty složitější adresy dle RFC822, když to bylo kombinováno i s adresami příjemců v LN. Pak to obvykle nedostal jeden z příjemců v LN a na všechny externí dle RFC822 se to sice poslalo, ale vrátila se chyba, že se to nedaří doručit na nějakou nesmyslnou adresu, což byla poškozená část z jedné z těch externích, která jakoby po odeslání nahradila adresu toho odstraněného příjemce s LN adresou.

Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)