Vlado | stahovanie posty cez POP3 z LDS |
| po reinstalacii mailoveho servera LDS R5 so objevila nekorektnost pri stahovani sprav z postoveho klienta cez POP3. Aj ked uzivatel ma nove spravy v mail databaze (vidiet cez web rozhranie), postovy klienti hlasia "no new messages" (Outlooky, Mozilly a urcite aj ine). V com moze byt problem? Dakujem |
VZ | Předtím to fungovalo? |
27.11.2006 11:47:19
ID: 1985.1
| Fungovalo to před reinstalací bez problémů? |
Vlado | stahovanie posty cez POP3 z LDS |
27.11.2006 12:30:46
ID: 1985.2
| Fungovalo to bez problemov a tesne po reinstalacii to fungovalo tiez. Z vecera do rana to prestalo... ...??? ...a teraz sa to nechce nakopnut |
FRENKY | Reminder |
27.11.2006 13:28:40
ID: 1985.3
| Na tenhleten problém si pamatuju. Taky jsem ho svého času řešil (než přešli všichni z Outlooku na LN). V mém případě způsoboval "neviditelnost" zpráv reminder, který měli někteří uživatele nainstalovaný, a který periodicky (každou minutu) kontroloval schránku a upozorňoval na nové maily. Takto "zkontrolované" maily sice dál zůstávaly na serveru, ale už nešli stánout. Nesahá Vám do schránky ještě nějaký jiný program (přes Pop3)? |
Vlado | len posta |
27.11.2006 13:49:46
ID: 1985.4
| Domino server je vylucne ako postovy server a k poste sa pristupuje cez POP3 klienta alebo cez web rozhranie, takze na servery bezi POP3, SMTP a HTTP task. Nerozumiem, ze vsetkym odrazu to zacalo fungovat rovnako, t.z. hlasit, ze tam nieje ziadna posta aj ked tam posta je a je jedno ci postovym klientom je Outlook alebo mozilla. Navyse mne sa to chovalo rovnako, nepomohol replace design ale fyzickom zmazani schranky a jej opetovnom vytvoreni z rovnakeho template mi to zacalo fungovat korektne. 100uzivatelov nie je sranda, takto generovat |
VZ | Convert? |
27.11.2006 14:20:34
ID: 1985.5
| Jestli ještě nějakou dobu po reinstalaci fungovalo, je možné si představit, že pak proběhl designer task, který něco z nějaké šablony změnil. Je možné, že by byly nějaké rozdíly v šabloně a při reinstalaci by se tam dostala šablona se stejným názvem, která by tam něco změnila? Pokud uděláte refresh designu některé DB z LN klienta a vyberete šablonu ze serveru, nehlásí klient náhodou ve stavové řádce, že existují nějaké šablony se stejným jménem duplicitně? Každopádně by šlo ještě zkusit z konzoly "load convert ..." (viz. admin. help) a zkonvertovat design na stejnou šablonu. Když by to pomohlo u jedné schránky, tak to použít na všechny (např. mail/*nsf). Nejsem si jist, ale možná byl u nějaké verze 5.0.x problém, kdy POP3 vynechávala přečtené zprávy. Kdyby byl na určité šabloně třeba nějaký agent nad novými zprávami, který by je označoval za přečtené ... Nebo nějaký konflikt na úrovni designu, že by chyběly pohledy ($POP3) nebo ($POP3UIDL) nebo naopak tam byly duplicitně ...? |
Vlado | reinstalacia |
27.11.2006 20:27:03
ID: 1985.6
| Reinstalacia bola jednoduch, novy OS, cista instalacia LDS (verzia rovnaka ako pri starej instalacii), ale pouzitie povodneho DominoData adresaru a notes.ini. Je fakt,ze po skonvertovani sablony na jeden typ to vyzera byt vporiadku. Akurat ta posta, ktora dosla do mailboxu pocas pretrvavania problemu uz nie je stahovana a ani automaticky zmazana. Nova posta uz funguje korektne. |