mh | Chyba přidaných kalendářů |
| Zřejmě po instalaci FP9 hlásí přidané kalendáře Error Soubor neexistuje. Má s tím někdo zkušenost? Díky |
VZ | Ano |
06.11.2017 21:33:36
ID: 3689.1
| Bylo to u jednoho anglického klienta, dal jsem chybu do Google, který našel stejný problém i jeho řešení přímo u IBM. Bylo nutné vymazat profil dokumenty, mají já to nějaký tool. A pak vytvořit a nastavit samozřejmě znovu profile dokument ve schránce. Jen si nejsem jist, jestli to bylo po FP9 nebo jiném feature packu. Mám to někde v poště, protože uživatel chtěl, ať to dám jako case na support IBM, ale najít to řešení přes Google bylo rychlejší. |
VZ | Upřesnění |
07.11.2017 08:59:52
ID: 3689.2
| Dotaz do google byl asi "notes calendar error file does not exist" a vrátilo to mj. tento popis link1 |
mh | Bohužel |
07.11.2017 10:16:51
ID: 3689.3
| nevím, kde najdu All-in-one Admin Tool. Je otázka, jestli do toho jít, když se smaže takových nastavení. Díky |
VZ | Stačí číst až do konce stránky |
07.11.2017 13:17:06
ID: 3689.4
| Stačí jen kliknout na odkaz dole na té stránce, který je pod textem "How to resolve issues related with Calendar Profile?". Takže se pak otevře link1 , který popisuje, jak odstranit Calendar profil(y). A opět je dole pod "Related Information" odkaz na AdminTool - viz link2 . Tam je jednak zip ke stažení a v tabulce bod č. 1 - Remove Profiles Tool. A přesný návod k jeho použití je právě v tom "How to resolve issues related with Calendar Profile?", tedy o odkaz dříve. Zkrátka stačí jen číst na každé stránce až do konce a pak kliknout na další odkaz.
Jestli do toho jít nebo nejít, to by si chtělo asi poznamenat před vymazáním profilu všechna podstatná nastavení, která jsou tam také vypsána v odstavci "Caveat: ...". Asi by šlo odložit jako zálohu pár screenshotů Předvoleb pošty buď přes Alt+PrintScreen anebo třeba aplikací Výstřižky (Snipping Tools) ve Windows? Protože ono to všechno i po vymazání profilu tak nějak ještě funguje. Zřejmě to má klient někde nakešované, ale opravdu je nutné po vymazání otevřít Profil, nastavit ho znovu a pak hlavně kliknout na OK a tím to nové nastavení uložit. |
mh | V zásadě úspěch |
09.11.2017 08:59:31
ID: 3689.5
| Jen si ještě někde pamatuje dříve zadané jméno. Díky |