DISKUSE
pole "url" (1)
14.06.2018 22:28

Diskuze o R10 (3)
14.06.2018 13:27

Čárový kód 
17.04.2018 14:01

Změna fontu Traveler / verse (1)
12.04.2018 08:45

Chyba repliky (1)
09.04.2018 10:04

NDX 
27.03.2018 11:41

Pravidla pošty 
19.03.2018 07:24

Disclaimer 
15.03.2018 13:23


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Notes/Domino R9


mhChyba přidaných kalendářů
06.11.2017
12:53:59

ID: 3689.0

mh
Zřejmě po instalaci FP9 hlásí přidané kalendáře Error Soubor neexistuje.
Má s tím někdo zkušenost? Díky
VZ Ano
06.11.2017
21:33:36

ID: 3689.1


Bylo to u jednoho anglického klienta, dal jsem chybu do Google, který našel stejný problém i jeho řešení přímo u IBM. Bylo nutné vymazat profil dokumenty, mají já to nějaký tool. A pak vytvořit a nastavit samozřejmě znovu profile dokument ve schránce. Jen si nejsem jist, jestli to bylo po FP9 nebo jiném feature packu. Mám to někde v poště, protože uživatel chtěl, ať to dám jako case na support IBM, ale najít to řešení přes Google bylo rychlejší.
VZ Upřesnění
07.11.2017
08:59:52

ID: 3689.2


Dotaz do google byl asi "notes calendar error file does not exist" a vrátilo to mj. tento popis
link1
mh Bohužel
07.11.2017
10:16:51

ID: 3689.3


nevím, kde najdu All-in-one Admin Tool.
Je otázka, jestli do toho jít, když se smaže takových nastavení.
Díky
VZ Stačí číst až do konce stránky
07.11.2017
13:17:06

ID: 3689.4


Stačí jen kliknout na odkaz dole na té stránce, který je pod textem "How to resolve issues related with Calendar Profile?". Takže se pak otevře link1 , který popisuje, jak odstranit Calendar profil(y). A opět je dole pod "Related Information" odkaz na AdminTool - viz link2 . Tam je jednak zip ke stažení a v tabulce bod č. 1 - Remove Profiles Tool. A přesný návod k jeho použití je právě v tom "How to resolve issues related with Calendar Profile?", tedy o odkaz dříve.
Zkrátka stačí jen číst na každé stránce až do konce a pak kliknout na další odkaz.

Jestli do toho jít nebo nejít, to by si chtělo asi poznamenat před vymazáním profilu všechna podstatná nastavení, která jsou tam také vypsána v odstavci "Caveat: ...". Asi by šlo odložit jako zálohu pár screenshotů Předvoleb pošty buď přes Alt+PrintScreen anebo třeba aplikací Výstřižky (Snipping Tools) ve Windows?
Protože ono to všechno i po vymazání profilu tak nějak ještě funguje. Zřejmě to má klient někde nakešované, ale opravdu je nutné po vymazání otevřít Profil, nastavit ho znovu a pak hlavně kliknout na OK a tím to nové nastavení uložit.
mh V zásadě úspěch
09.11.2017
08:59:31

ID: 3689.5


Jen si ještě někde pamatuje dříve zadané jméno.
Díky

Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)