Jirka | Poškozená ACL archivu pošty R7 |
| Dobrý den, nenapadá někoho nějaká spásná akce pro záchranu databáze archivu pošty, v níž se porušil ACL? Zkoušel jsem fixup s různými parametry a bez efektu. Děkuji za nápady. Jirka
P.S.: Klient zálohu nemá... |
Martin Hansgut | Re: Poškozená ACL archivu pošty R7 |
admin
31.05.2010 14:45:27
ID: 3182.1
| Co znamená pojem "porušil ACL"? Hlásí to při přístupu nějakou chybu? |
Jirka | Re: Re: Poškozená ACL archivu pošty R7 |
IT
31.05.2010 15:02:14
ID: 3182.2
| Server error: Access control list is corrupted. |
Martin Hansgut | Re: Poškozená ACL archivu pošty R7 |
admin
31.05.2010 20:15:16
ID: 3182.3
| Tady bude asi každá rada drahá. Předpokládám, první dvě rady jste již zkoušel, ale ať je to zde vše co bych zkusil.
zkusit vytvořit novou repliku (asi nepujde)
zkusit vytvořit novu kopii (asi nepujde)
zkusit smazat ikonu databáze z workspase, vypnout LN, smazat cache.ndk, pustit LN a udělat compact workspace
spustit administračního klienta a na záložce File zkusit pomocí COPY ACL a PASTE ACL vložit do databáze jiné ACLkko.
Případně bych zkusil umístit databázi na Lotus Domino server a zkusil to na serveru. Když bude databáze na serveru tak by možná ještě stálo za zkoušku použít Full Access Administration. Přiznám se, že moc nadějí tomu nedávám, ale proč to nezkusit.
Pokud něco zabere, tak dejte vědět. |
Martin Hansgut | Re: Poškozená ACL archivu pošty R7 |
admin
31.05.2010 20:59:02
ID: 3182.4
| Pokud máte Ytria nástroje, tak zkuste modifikaci ACL přes scanEZ nebo aclEZ. Jednou se mě do ACL databáze která hlásila stejnou chybu povedlo přes scanEZ dostat. Jak to je možné a proč to přes Ytrii šlo a přes LN ne to netuším. Pokud tu možnost ale máte tak rozhodně zkuste. |
Jirka | Re Martin |
IT
01.06.2010 07:31:15
ID: 3182.5
| Dobré ráno, to co jste popisoval v ID: 3182.3 jsem všechno zkoušel a bez efektu. Nástroje, které popisujete v posledním příspěvku, neznám. Mrknu se na web... Každopádně děkuji za příspěvky:-) |
mpistora | Přes Notes API |
03.06.2010 15:03:17
ID: 3182.6
| Proč to přes Ytrii šlo a přes LN ne, bude myslím tím, že přes Notes API jdou věci, které LN klient nepovoluje (třeba shodit konzistentní ACL). Takže by možná šlo smazat to špatné ACL a vybudovat nové. Ovšem pokud se vůbec podaří databázi otevřít - to lze ověřit NotesPeekem. |
Miro Uhlar | Tip... |
04.06.2010 12:55:26
ID: 3182.7
| .. mne zoparkrat pomohlo nastavenie 0x16c - 0x1a7 rangu na 00 (via HEX editor resp. API)... tym dojde skratka k zresetovaniu ACL.... |
Jirka | re Tip |
IT
09.06.2010 16:22:00
ID: 3182.8
| Dobrý den, děkuji za Tip. Odzkouším... |
Jirka | re TIP |
IT
22.06.2010 14:01:22
ID: 3182.9
| Dobrý den, tak TIP nezabral. Nevím, zdali jsem sám někde neudělal chybu, i když jsem to po sobě kontroloval, dalším problémem mohla být velikost databáze cca 5GB. Každopádně výsledkem mého konání byla chyba Database is corrupted. |