Emil Čelustka | Katalog firem |

| 
| 13.05.2003 11:24:58
ID: 87.0
Emil Čelustka |
| Co si myslíte o katalogu firem na světNotes.cz? | Anonym | Nezájem | 29.05.2003 10:11:30
ID: 87.1
| Ale to se snad dalo čekat, ne? | Milan Svoboda | | 29.05.2003 10:20:40
ID: 87.2
| Je velká škoda, že většina firem má pouze základní informace o své firmě. Ceny jsou myslím rozumné za prezentaci na takto specializovaném serveru.
| Michal Holoubek | Co mi katalog přinese ? | 30.05.2003 06:43:29
ID: 87.3

| Myšlenka katalogu sama o sobě není špatná, ale způsob, jak se k ní postavil světNotes je, řekněme, nedotažený.
Pokud byl zamýšlen jako nekomerční adresář firem, které působí na našem trhu, ale pak je nedostatečný. Měl by obsahovat podstatně víc údajů. Kromě loga vlastně všechno, co dnes mohu dostat jako placenou službu. Profil by ale měl zpracovávat někdo z redakce a katalog by tak mohl být celkem důveryhodným zdrojem oproštěným od marketingové vaty.
Pokud byl zamýšlen jako komerční záležitost, pak se k tomu redakce staví dost váhavě. Očekával bych například mail s nabídkou prezentace na serveru a podrobným profilem čtenářů. Mnohem bohatší možnost prezentace (v současné době mi vlastně nabízí za peníze na relativně malém serveru, co mám zadarmo na serveru IBM :-) a tak dále.
Za současného stavu pro mě katalog není věc, do které bychom investovali peníze. | Emil Čelustka | RE: Co mi katalog přinese? | 
 30.05.2003 10:21:13
ID: 87.4
| Katalog bezesporu nedotažený je, protože jak se ukazuje, původní myšlenka není pro firmy lákavá. Myslím si ale, že se to časem bude měnit. Mění se totiž struktura čtenářů. Zatímco ze začátku server navštěvovali především profesionální vývojáři, dnes již větší část návštěv tvoří uživatelé a administrátoři. Server tím pádem začíná být reklamně zajímavý.
Rozhodně jsme si vědomi toho, že jej musíme změnit, otázka zní: Jak?
Jedno hledisko představují potřeby uživatelů, druhé hledisko potřeby serveru. Uživatelé by měli dostat smysluplné informace a server potřebuje každou korunu. Takže jde o komerční model.
Píšete, že byste očekával mail s nabídkou, ale ten má smysl až když budeme mít v ruce argumenty - zajímavá čísla o počtech čtenářů apod. Na začátku jsme s takovou nabídkou oslovili tři vybrané firmy, neodpověděla nám ani jediná. To taky o něčem svědčí.
Zajímala by mě ale "bohatší možnost prezentace" - můžete prosím své představy trochu rozvést? Srovnávat s IBM podle mého názoru není relevantní - česká verze neexistuje, rozsah informací je srovnatelný a rozhodně to není zadarmo. |
|