DISKUSE
FP 9 (2)
11.10.2017 07:59

Chyba archivace pošty (2)
18.09.2017 14:18

chyba Rezevace prostředků * nezapíše se do adresní... (6)
15.09.2017 14:32

Jméno v poště (1)
29.08.2017 08:27

Zmizeni tabulky v rtf poli 
09.08.2017 14:37

All Users\Data aplikacÝ\ (8)
03.08.2017 10:19

Out of Office odpovídá na každý e-mail? (3)
29.07.2017 13:54

Skrytí přes vypočítané pole (14)
21.07.2017 11:19


ŠKOLENÍ


REKLAMA


KOMENTÁŘE
Diskusní skupina: Notes/Domino R8


PBAll Users\Data aplikacÝ\
admin

12.06.2009
13:50:06

ID: 2932.0

Včera se mi po odinstalování českých multiuser LN 7.0.3 a nainstalování single user LN 8.0.2 objevila hláška:Soubor neexistuje C:\Documents and Settings\All Users\Data aplikacÝ\Lotus\Notes\Data\Shared\mui\cs\autosave.nt
f
po vytvoření po zkopírování autosave.ntf do podadresáře Data aplikacÝ bylo vše O.K. pokud v cestě nebyla pravopisná chyba hláška se znovu objevovala.
Karel Co je to za patvar
14.06.2009
07:53:49

ID: 2932.1


aplikacÝ

????????????
lyky to je patvar, ktery ma nasvedomi instalacka lotusu
22.06.2009
10:38:22

ID: 2932.2


muzu potvrdit, bohuzel reseni je v nedohlednu :(
ja to resim reinstalem celeho stroje, nebo by jste musel odstranit stare Lotusy kompletne z i registru atd...(coz se vetsinou nepodari...)

patvar je zpusobem diakritikou - prave kombinace stara verze 7 - uninstal nebo rovnou reinstal na verzi 8.0.2(ale tusim i na 8.0.1), to proste vytvori adresar Data aplikacÝ - chyba je v instalacce lotusu- podobny problem resi i kolegove z jinych regionu, kde se v ceste vyskytuje diakritika neslucitelna s ENG(rozzureny spanel na support foru IBM byl skvely:) existuje na to pozadavek v IBM support, jenze uz vice nez rok s tim nic nedela...
PB pauza při logování
admin

23.06.2009
16:37:21

ID: 2932.3


Děkuji za odpověď.
S tím nějak asi souvisí následující problém:
Po zalogování do českých Windows XP SP3 se objevuje černé (command line) okno a chvíli to na něco čeká, pak okno zmizí a naběhnou Windows. Pokud se zmáčkne Ctrl-Alt-Del okno okamžitě zmizí a hned to pokračuje.
Tento problém se vyskytuje jen při víceuživatelský instalaci a jednotném přihlašování (do OS a LN).
Marek1 8.5.3 CZ na 8.5.2 CZ
občas admin

02.08.2017
10:39:06

ID: 2932.4


Hezký letní den,
v rámci sjednocení jsme u jednoho PC ponížili víceuživatelskou instalaci z 8.5.3 na 8.5.2 na Win 8.1.
LN odinstalovali, vymazali adresář IBM v Program Files a instalovali víceuživatelskou instalaci 8.5.2 CS standard. Ale chvíli po přihlášení uživatele LN spadnou a objeví se okno Oznámení o chybě aplikace Lotus Notes. Okno o shromažďování údajů o chybě se ani po 1/2 hodině neuzavře.
Kde jsme udělali chybu? Jak ji napravit? Předem díky za tipy.
Marek NICE
user

02.08.2017
11:33:01

ID: 2932.5


Petr Kunc doporučoval na takovéto "podbaby" NICE. Notes Install Cleanup Executable.
Martin Hansgut Re: All Users\Data aplikacÝ\


admin

02.08.2017
20:39:45

ID: 2932.6


Pokud se nepletu, tak verze 8.5.2 není supported pro Windows 8.1.
Marek1 8.5.2
občas admin

03.08.2017
07:47:01

ID: 2932.7


Není-li podporována nikdo asi nezkoumal (rozkaz zněl jasně), ale běhá na cca 15 PC /co vím/. Obdobně na cca 1000 PC s WIN 8.1. běhá 8.0.1. A vím určitě, že na min. 3 PC s Win 10.
Pro Marka: Nice nepomohla :-( Stále padá, stále padá....
Marek1 z nouze
občas admin

03.08.2017
10:19:01

ID: 2932.8


Tak jsme to vyřešili, sice nijak vědecky, ale funguje to.
Odinstalovali klienta, NICE pustili, všude všechno související s LN vymazali (ručně), registry prohlédli a znovu pustili instalaci a běží, jako jinde. :-)

Přidejte názor
Autor:
Profese:
E-mail: i
URL:
Phone:
Předmět:
Obsah příspěvku (i):

Kolikátý je den v měsíci ? (číslovkou bez tečky)